Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
    ...кой е тоя сервиз..?....говори открито...
    Проблемът е от значение и дали някой се е сблъсквал с подобен. Това ми е първа кола и честно казано не съм на "ти".Не виждам какво значение има сервизът.
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 hp

    Comment


    • Тия вихрови клапи се махат, за какво са тези 1000 лева по-точно?
      Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
      Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
      Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

      Comment


      • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
        Тия вихрови клапи се махат, за какво са тези 1000 лева по-точно?
        Махат се ако не са паднали.. Ако са паднали ремонта си е горе долу толкова, зависи колко бутала ще трябва да смениш. По спомен комплект сегменти беше около 200лв, гарнитура на главата около 100, шлайфане и редене на главата пак са около 200лв, бутала зависи колко ще са за смяна и като сложиш и за труд...

        Иначе към колегата, тъй като не са малко пари, а и си е разправия отварянето на мотора, не е зле да потърсиш и второ мнение в някой от другите форумни сервизи.
        Не знам къде си обслужвал колата, но по принцип вихровите клапи се свалят още с обслужването, защото тогава е най-лесно докато е свален ангренажа. Сега работата става малко двойна ако е вярна диагнозата..
        Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

        Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

        Comment


        • Първоначално публикувано от TheTorpedo Покажи съобщение
          Махат се ако не са паднали.. Ако са паднали ремонта си е горе долу толкова, зависи колко бутала ще трябва да смениш. По спомен комплект сегменти беше около 200лв, гарнитура на главата около 100, шлайфане и редене на главата пак са около 200лв, бутала зависи колко ще са за смяна и като сложиш и за труд...

          Иначе към колегата, тъй като не са малко пари, а и си е разправия отварянето на мотора, не е зле да потърсиш и второ мнение в някой от другите форумни сервизи.
          Не знам къде си обслужвал колата, но по принцип вихровите клапи се свалят още с обслужването, защото тогава е най-лесно докато е свален ангренажа. Сега работата става малко двойна ако е вярна диагнозата..
          Благодаря ви за отговора. Това ми обясни и човека от сервиза. Обслужването го правих в друг сервиз, като там споменах за проблема с паленето. Майсторът се опита да я оправи но не успя да намери от къде е проблема и ме насочи към спринтауто сервиз. Там ми казаха тази диагноза. Явно ще трябва да посъбера пари и да оправя проблема. Надявам се като я карам така 2-3 месеца да не задълбоча проблема.
          Last edited by bulgarina; d.m.y г., 11:23.
          Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 hp

          Comment


          • Той Радо от Спринтауто не веднъж е казвал, че има доста коли, които са с паднали вихрови клапи и са с криви клапани и тем подобни.
            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

            Comment


            • Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
              Той Радо от Спринтауто не веднъж е казвал, че има доста коли, които са с паднали вихрови клапи и са с криви клапани и тем подобни.
              Малко ме успокои това което написа, защото може и да е нещо по-малко. Ще потърся второ мнение определено. Благодаря ви за помоща
              Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 hp

              Comment


              • Мен лично човека ме спечели с това, че оставих кола за рециклиране на гръмнало турбо, смяна на съединителя с усилен и смяна на кутия. Каза ми, че турбото не е гръмнало и не е на парчета и демфера, че ми е перфектен, а мислех, че от него клопа. Лесно можеше да ме излъже, но не го направи и винаги ми е помогнал за каквото й да го питам.
                Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                Comment


                • Първоначално публикувано от bulgarina Покажи съобщение
                  Проблемът е от значение и дали някой се е сблъсквал с подобен. Това ми е първа кола и честно казано не съм на "ти".Не виждам какво значение има сервизът.
                  Трудното палене, може и да е от други неща, но както и да е....и сервизът е от значение......
                  Смятам, че Радо доста ги отбира нещата, макар да съм го гледал само на писта....без да го познавам......, затуй повтарям сервизът е от значение!!!

                  ---------- Post added at 21:34 ---------- Previous post was at 21:29 ----------

                  п.п...първоначалното ти инфо е объркващо и подвеждащо, затова ти зададох предишният въпрос...
                  Last edited by Бобби; d.m.y г., 00:33.
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • пичове, просто от любопитство: каква е разликата между 1.9 и 2.4 с еднаква мощност?

                    примерно 2.4 140к.с срещу 1.9 140к.с
                    и съответно версиите по 150коня...

                    Ясно е че 1.9 ще е по-икономичен, но има ли разлика във вървежа?
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      пичове, просто от любопитство: каква е разликата между 1.9 и 2.4 с еднаква мощност?

                      примерно 2.4 140к.с срещу 1.9 140к.с
                      и съответно версиите по 150коня...

                      Ясно е че 1.9 ще е по-икономичен, но има ли разлика във вървежа?
                      2.4 е 5 цилиндров. И да, има разлика във вървежа. В разхода обаче разликата не е толкова фрапираща, даже харчат що-годе еднакво ако караш икономично.
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                      Comment


                      • Не знам, но по каталози сток 147 1.9 140 срещу 156 2.4 140 е една и съща бира. Смятайте, че и петака тежи повече.
                        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                        Comment


                        • Да, и освен това е с по-големи и широки гуми, малко или много и те дават принос.
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                          Comment


                          • Колеги оказа се, че проблемът с трудното палене е във вихровите клапи. Преди да си купя Алфата една от причините (освен външния вид и екстрите, които между другото половината не ми работят) беше JTD дизела. Големи хвалби, голямо нещо за това колко бил здрав и стабилен този двигател. Видях колко е стабилен, 1000+ лв. за ремонт. Единствената вина е моя разбира се, че не отидох с човек който разбита да си купувам кола, а го направих на своя глава запленен от външния вид на автомобила. Надявам се след като оправя това да нямам такива или по-скъпи и големи ремонти, че ще се наложи да се преместя да живея в колата.
                            Last edited by bulgarina; d.m.y г., 22:27.
                            Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150 hp

                            Comment


                            • Значи това за мотора си е вярно, което се говори, а е съвсем друг въпроса, че тази която си купил е била с паднали вихрови клапи. Грешката си е твоя, не е в колата.
                              Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                              Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                              Comment


                              • Теч от картера

                                Преди повече от 2 години пукнахме картер (дълга и печална история), тогава го завариха- аргонова заварка. И сега отново ми се появи една малка капчица на заварката, която си капе. Може ли на собствен ход да я закарам на сервиз или трябва с пътна помощ?

                                Comment

                                Working...
                                X